ТНПУ ім.В.Гнатюка отримав запрошення
до участі в проекті
«Прогресивне управління університетом»
.
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка отримав запрошення Американської Ради з міжнародної освіти та організаторів Проекту сприяння академічній доброчесності в Україні (SAIUP) у співпраці з Університетом Томаша Ґарика Масарика(Чеська Республіка) та Асоціацією з міжнародних відносин(Чеська Республіка) за підтримки Чеської агенції з розвитку взяти участь в проекті «Прогресивне управління університетом»
У проекті візьме участь 25 українських університетів (15 місць передбачено для представників середнього менеджменту із регіональних університетів і 3 місця – представники університетів в екзилі).
Постановою вченої ради ТНПУ ім.В.Гнатюка від 27 вересня 2016 р. затверджено Кодекс честі університету, що встановлює загальні, обов’язкові для дотримання моральні принципи та правила етичної поведінки осіб, які працюють і навчаються в університеті. Також було затверджено Положення про запобігання і виявлення плагіату та інших видів академічної нечесності у навчально-методичній та науково-дослідній роботі працівників університету та здобувачів вищої освіти ТНПУ ім. В. Гнатюка.
Тема академічної доброчесності як ніколи сьогодні на часі. Так, в жовтні 2017 р. в Міністерстві освіти і науки України виступили з пропозицією про створення нових механізмів контролю за дотриманням академічної доброчесності у вишах: рекомендують розробити нормативно-правову базу (кодекси, положення, правила, пам'ятки тощо), для реалізації контролю за дотриманням академічних норм; також у МОН вважають необхідним створення профільних структурних підрозділів для контролю за дотриманням академічної доброчесності (групи сприяння академічній чесноті, комісії з питань етики та академічної чесноти тощо).
Згідно із новим законом «Про освіту» запроваджено і формалізовано єдині для всіх рівнів освіти види порушень академічної доброчесності (академічний плагіат, самоплагіат, фабрикація, фальсифікація, списування, обман, хабарництво, необ'єктивне оцінювання).
Довідково
Американські Ради з міжнародної освіти виникли у США в 1974 році з метою сприяння навчанню та мовним дослідженням, а також розвитоку співробітництва між вченими і викладачами. У 1987 році радою директорів ACTR було створено організацію Американська Рада зі співпраці в області освіти і вивчення мов" (American Council for Collaboration in Education and Language Study, ACCELS), яка незабаром стала лідером у проведенні програм, що фінансуються урядом США. 1998 року організація отримала нову назву - Американські Ради з міжнародної освіти: ACTR/ACCELS.
В Україні Американські Ради з міжнародної освіти: ACTR/ACCELS зареєстровані з 2000 року.
ACTR/ACCELS проводять в Україні конкурсні програми, організовують конференції та семінари забезпечують роботу Консультаційного центру з освіти в США та проведення стандартизованих тестів, розвивають зв'язки з навчальними закладами регіону.